Vipa44House — ZAMKNIĘTE

Ikona lokalizacji

171 Vibhavadee Soi 44, Bangkok, Tajlandia, 10900

Zgłoszone ZAMKNIĘTY.

Vipa44House (dawniej „Homme Men Spa”) zapewnia szereg usług dla mężczyzn, takich jak peeling ciała, masaże zapachowe/olejkowe i masaże na 4 ręce wykonywane przez wybranych przez uroczych tajskich terapeutów.

Jedzenie i napoje są dostępne. Spa znajduje się w dzielnicy Ladyao, naprzeciwko Uniwersytetu Kasetsart.
Kurs Vipa44House — ZAMKNIĘTE
3.2
Ocena odbiorców

Na podstawie 6 głosów

F
Francis

2-sie-2017

Vipa44Dom zamknięty?

Na 2 numery telefonów nikt nie odbiera. Byłem tam, żeby sprawdzić; jak zwykle bez znaku; brama jest zamknięta, a w domu nie ma światła. Wygląda na zamknięte.
p
pong wasant

3-Jun-2016

Nowa nazwa

Ten sam adres to teraz sklep o nazwie VIPA44, na mapie, do której prowadzi link, nadal widnieje znak Homme. Może mieć nowego właściciela, nie jest jasne, czy dotyczy to również Homme-nr1 w soi niedaleko obszaru Saladaeng/Silom. Na razie ceny obniżone.
T
Tod TGA

6-Jun-2016

NULL

Rzeczywiście nazwa została zmieniona. Dziękuję. Zaktualizowaliśmy listę. - Pracownicy TGA

28-Mar-2016

Bardzo przyjazny właściciel - słaby masaż?

Ja i mój partner byliśmy w Bangkoku Lad Phrao 2 miesiące temu i chcieliśmy wypróbować to miejsce, ponieważ było to najbliższe miejsce do masażu dla gejów od naszego hotelu i również byliśmy ciekawi po obejrzeniu tutaj lepszych recenzji. Przed wyjazdem zadzwoniliśmy do salonu, aby zapytać o drogę i upewnić się, że kiedy przyjedziemy, będą tam pracować. Osoba przez telefon mówiła płynnie po angielsku, podała nam niezbędne szczegóły i kazała przybyć za około godzinę, ponieważ niektórzy z chłopaków jedzą kolację. Wyruszyliśmy 30 minut później i zgubiliśmy się na kolejne 30 minut w taksówce, ponieważ nie mogliśmy znaleźć miejsca, w końcu daliśmy sobie spokój i przekazaliśmy telefon kierowcy, aby mógł łatwiej porozumieć się z właścicielem. Okazuje się, że w Soi 2 były 44 wejścia do tej lokalizacji. Ta zwrócona tyłem do budynku nie pozwala na dostęp do budynku, więc kierowca taksówki musiał objechać, aby skręcić w inną ulicę z przodu (więc uważaj, jeśli spróbujesz odwiedzić). Kiedy już dotarliśmy na miejsce, ponownie ominęliśmy budynek, taksówkarz musiał zawrócić ze ślepej uliczki, aby poszukać na ulicy numeru 171. Kiedy wysiedliśmy, nie mogliśmy uwierzyć, że salon jest domem mieszkalnym. (Tak! Dom bez oznakowań i banerów) Czując się zdezorientowani, zadzwoniliśmy ponownie do firmy, ale właściciel otworzył bramę i wpuścił nas do środka. Wyjaśnił nam, że sąsiedzi skarżyli się na ich praktyki, więc musieli usunąć swoje znaki. (Nie jestem pewien, na ile to prawda, ale w tym momencie już tam byliśmy i naprawdę liczyliśmy na przynajmniej dobry masaż) Właściciel/papasan był naprawdę miły, przekazał nam, że wszyscy ich masażyści są dobrze wyszkoleni i są dumni ze swojego To. Namawiał nas, abyśmy skorzystali z pakietu 1.5-godzinnego zamiast godziny. Zgodziliśmy się, ale okazało się, że połowa chłopaków nadal poszła na kolację, a dostępnych było tylko 4 chłopaków. Pokazał nam iPada z dostępnymi chłopakami, ale nie chcieliśmy czekać, więc wybraliśmy każdego, kto tam był. Wybrałem masażystę i zaprowadzono mnie do pokoju na piętrze. Był uroczy, ale prawie nie mówił po angielsku. Zostawił mi ręcznik (powiedział, że bierzesz prysznic) i wyszedł. Głowica prysznicowa była zepsuta, kabina nie była dokładnie tak czysta, jak się spodziewałem, ale nie byłem wybredny, wziąłem prysznic i przygotowałem się. Czekałem dalej przez około 15 minut i w końcu przyszedł mój masażysta. Przez cały godzinny masaż był bardzo niewygodny. Mój masażysta unikał ze mną kontaktu wzrokowego. Ilekroć poprawiałem głowę, odwracał wzrok lub zauważyłem, że odwraca głowę. W tym procesie nie było nic relaksującego ani co najmniej zmysłowego. Żadnej muzyki, żadnej komunikacji, po prostu niezręczna cisza. Starałam się to wykorzystać jak najlepiej, dostosowując swoje ciało tak, aby masażysta czuł się komfortowo, jednak on zawsze stara się świadomie odsunąć od niego jakikolwiek kontakt. Kiedy już wszystko było gotowe, wziąłem prysznic i zeszłem na dół. Powiedziałem właścicielowi, że nie dostałem tego, czego oczekiwałem. Po wyjaśnieniu oferuje zniżkę na nasze opłaty za masaże. Dałem chłopcu napiwek 1000, ale zamiast poprosić mnie o mnie, szepnął do właściciela i nakłonił go, aby poprosił mnie o kolejne 500, twierdząc, że minimalny napiwek to 1500. Szczerze mówiąc, poczułam się nieswojo i choć trochę upokorzona sposobem, w jaki mi odpowiedział. Dałem właścicielowi 500 więcej i odczekałem kolejne 15 minut z moich 1.5 godziny, aż mój partner skończy, i wyszliśmy. Mój partner najwyraźniej miał lepsze doświadczenia z masażem, ale to historia na inny dzień. Moim zdaniem całe to doświadczenie nie było warte kłopotów związanych z podróżowaniem i płaceniem tak dużej kwoty. Nigdy więcej nie wrócę, aby odwiedzić to miejsce.
a
alhasan

28-Jun-2015

Bardzo fajny masaż i bardzo uczciwy i przyjazny właściciel?

Ponownie masaż gejowski Homme Men był doskonały, a menadżer był więcej niż niesamowity, nawet powitał mnie przy bramie klubu z wielkim uśmiechem, ponieważ rozpoznał mnie z grudnia 2014 roku (6 miesięcy temu). Masaż był bardzo dobry, a masażyści byli naprawdę przyjaźni, uprzejmi i wiedzieli, czego dokładnie chce Klient. Jeszcze raz dziękuję Homme Men Spa za wszystko, kiedy tylko wrócę do Bangkoku, na pewno odwiedzę Twój klub Spa.
R
R

20-Feb-2015

Najgorszy masaż

Na podstawie poniższej recenzji z ciekawością spróbowałem. Lokalizacja jest daleko od miasta i naprawdę trzeba wziąć taksówkę. Recepcjonista / właściciel (być może) jest naprawdę pomocny w udzielaniu wskazówek przez LINE. Masażysta wygląda ładnie, ale masaż był naprawdę zły. Po prostu nakłada olejek na całe moje ciało. Nie wie, jak wykonywać masaż i czuje się zniesmaczony tym, co robi. Dodatkowa obsługa była gorsza. Szkoda czasu na chodzenie tutaj.
a
alhasan

2-Dec-2014

Doskonały masaż i przyjazny właściciel?

Ten klub masażu jest fajny. Niestety lokalizacja jest trochę daleko od CBD, w przeciwnym razie obsługa jest doskonała. Ale nie myśl dużo o lokalizacji – kiedy już znajdziesz to miejsce, naprawdę warto się męczyć w drodze.
Bruce

16-Feb-2014

doskonała

Na podstawie recenzji tutaj i ich strony internetowej zdecydowałem się spróbować. Ponadto, ponieważ musiałem jechać na lotnisko Don Mueng, aby spotkać się z moim chłopakiem, który przylatywał, a to spa jest w drodze. Ze względu na układ ruchu na autostradzie bardzo dobrze byłoby zatrzymać się tutaj na masaż, jadąc z Don Meueng DO Bangkoku. Nie jest idealnie w przeciwnym kierunku. W każdym razie obiekt jest doskonały. „Kapitan” jest pomocny. Terapeuta, którego pomógł mi wybrać, „Pop”, był doskonały. Pomocna wskazówka: to spa nie ma żadnego znaku. Wybierając się w jakieś miejsce, nie polegaj na Mapach Google. Zamiast tego zawsze przekazuj telefon taksówkarzowi i pozwól mu rozmawiać bezpośrednio ze spa tyle razy, ile to konieczne. Poleganie na Mapach Google wielokrotnie przysporzyło mi dużych problemów. Jeśli chodzi o wyjście, zawsze poproś kapitana, aby wezwał dla Ciebie taksówkę i poczekała na Ciebie w spa o godzinie, w której spodziewasz się zakończyć.
K
Kavin

21-Sep-2013

Najlepszy gejowski szpieg, jaki kiedykolwiek odwiedził?

Niedawno odwiedziłem Bangkok i wpadłem do Homme Spa. Trochę daleko od centrum miasta, ale warte podróży. Miejsce jest wyjątkowo czyste i ładnie urządzone jak 4-gwiazdkowe spa. Masażyści nie są zbyt przystojni, ale mój masażysta był świetny! Ładny wygląd, świetny masaż, a na koniec jeszcze lepszy. Wysoce polecany! Najpierw zadzwoń, żeby sprawdzić, bo w weekend może być tłoczno.
H
Homme Men Spa

16-Apr-2015

Odpowiedz na Twój komentarz

Cześć R! Dziękujemy za twoją opinię. Przykro nam, że jeden z naszych masażystów nie zrobił na Tobie większego wrażenia. Z pewnością zbadamy tę sprawę. Regularnie dołączają do nas nowi masażyści. Może to potencjalnie obniżyć standard naszych usług. Jeszcze raz dziękujemy za Twoją opinię. Z pewnością będziemy bardziej rygorystyczni w zakresie szkoleń i rekrutacji personelu. Pozdrawiam, Homme Spa

Komentarze / Recenzje są subiektywną opinią Travel Gay użytkownicy, nie z Travel Gay.