FILLER

FILLER

FRILLER

Ikona lokalizacji

Odbierz paczkę 10017 73750, Adelaide, Australia, 5107

Sklep internetowy w Adelajdzie oferujący różnorodne zabawki dla dorosłych dla lesbijek, gejów i heteroseksualistów, seksowną bieliznę, akcesoria i inne niezbędne artykuły w dobrych cenach.

Dostępna płatność po płatnościach — Kup teraz, odbierz teraz, ale zapłać zero dolarów z góry, korzystając z płatności po płatnościach w FRILLER.

Dzień tygodnia: 24 godziny (online)

Weekend: 24 godziny (online)

Korzyści:
Sklep
Kurs FILLER
2
Ocena odbiorców

Na podstawie 59 głosów

L
Logan

12-lis-2019

Słowa nie mogą wyrazić, jak niepolecane jest to miejsce?

Niezwykle nieszczęśliwy. - Utworzono konto - Konto aktywowano - Złożono zamówienie - Zamówienie potwierdzone fakturą - Otrzymano fakturę za wysyłkę - Brak numeru śledzenia Australia Post; W jego miejsce „THIRDPARTYEXPRESSCOURIER” - Brak potwierdzenia z Australia Post - Czat na żywo na stronie internetowej Friller nie jest już aktywny. - Na ich stronie „Skontaktuj się z nami” NIE ma teraz ŻADNEJ innej metody skontaktowania się z nimi. - Na adres e-mail podany w dotychczasowej korespondencji oraz na fakturach nie można odbierać wiadomości e-mail. - Ich strona na Facebooku nie pozwala na wysyłanie wiadomości - Ani ich Instagram - Nie odpowiadali na wiadomości na Twitterze - Znalazłem tutaj e-mail „pomocy”. Wysłano prośbę o numer śledzenia Australia Post. - Brak odpowiedzi. - Wyślij ponownie e-mail. - Brak odpowiedzi. - Próbowałem zalogować się na ich stronę internetową, która jest teraz zupełnie inna. - Nagle nie mam konta. Edycja 1: - Wyskakujące okienko „ktoś kupił” za każdym razem powtarza to samo. Edycja 2: wygląda na to, że przywrócili swoją witrynę do poprzedniego stanu i mogę zalogować się ponownie, ale nadal nie ma możliwości skontaktowania się z nimi (na które odpowiedzieli). 7 dni od złożenia zamówienia. Edycja 3: 9 dni od zamówienia. Nadal nie ma od nich odpowiedzi ani śladu mojej paczki. Ich strona internetowa PONOWNIE się zmieniła. WCIĄŻ nie ma działającej strony kontaktowej. Konto wróciło do stanu nieistniejącego. Opublikowali post na swoim Facebooku. Usunięto także ich posty na Facebooku dotyczące przeprowadzki magazynu. Edycja 4: 15 dni od zamówienia. Nadal nie ma odpowiedzi, chociaż ich Facebook wykazuje dużą aktywność. Ich strona internetowa nadal zawiera wiele uszkodzonych funkcji związanych z obsługą klienta i często zadawanymi pytaniami. Powróciły wyskakujące okienka „ktoś kupił”, „naprawili” lokalizację, ale przechodzi ona przez tę samą garść produktów i dzieje się co 15 sekund jak w zegarku. Edycja 5: nadal nic nie słyszałem i nie otrzymałem zamówienia. Zgłosili tę recenzję jako oskarżycielską. Zgłosiłem je i współpracuję z bankiem, aby odzyskać moje środki. Edycja 6: W sumie 46 dni po złożeniu zamówienia (43 dni od otrzymania od nich jakiejkolwiek wiadomości) otrzymałem dostawę-niespodziankę. Mój produkt w końcu dotarł. Produkt w pełni sprawny, nieuszkodzony, zgodny z zamówieniem. Moja rada dla potencjalnych klientów: bądźcie bardzo ostrożni i przygotujcie się na to, że po prostu poczekacie w ciszy, aż pewnego dnia Wasz produkt niespodziewanie dotrze do Was, jeśli w ogóle dotrze do Was. Moja rada dla Frilera: jeśli dostawa będzie trwać dłużej, niż absurdalnie optymistyczne szacunki, powiedz to otwarcie i szczerze. Nie powiedzenie niczego jest DUŻO gorsze niż powiedzenie „przepraszamy, wystąpiło opóźnienie, oczekiwane opóźnienie w przypadku Twojego produktu wynosi ___”. Prawdopodobnie napraw także swoją witrynę internetową. Komentarze typu „Wszystkie przesyłki Friler są zawsze śledzone, ale w przypadku niektórych przesyłek możesz nie otrzymać numeru śledzenia, więc *nie pytaj, jeśli go nie otrzymasz*. Twój przedmiot jest w drodze i jest śledzony”. to NAJWAŻNIEJSZE sygnały ostrzegawcze wskazujące na niewłaściwe postępowanie i/lub nadużycia.
J
John

7-Jun-2019

UNIKAJ TEJ STRONY

Zapasy są dostępne i gotowe do wysyłki, napisano, że wysyłka następnego dnia, zapłacono, wysłano później e-mailem z pytaniem, dlaczego nie zostały wysłane tego dnia, powiedziano, że zamówienie oczekujące trwa już od 3 tygodni i będą u nas lada dzień. 2 długie tygodnie później zostałem zaangażowany po wypłacie i otrzymałem tylko 2 dodatkowe odpowiedzi, z których jedna mówiła, że ​​zamówienie będzie dostępne w każdym dniu, jak pierwszy e-mail, i to samo dotyczy usługi Afterpay. Odpowiedź, którą otrzymałem między pozostałą dwójką, brzmiała, ponieważ powiedziałem, że nie mogę anulować zamówienia, przepraszam, bez wyjaśnienia, ponieważ nie mają zapasów i byli na zamówienie przed dokonaniem zakupu. Po prostu całkowicie unikaj witryny, oferty nie są warte ryzyka.

Komentarze / Recenzje są subiektywną opinią Travel Gay użytkownicy, nie z Travel Gay.