Gay Group Trip: Nude Sailing Lefkas, Parga i Corfu

Nude Sailing Lefkas, Parga and Corfu

Logo OutOffice

O tej wycieczce

Poczuj piękno Morza Jońskiego dzięki tej gejowskiej wycieczce nago do Grecji. Podziwiaj piękne błękitne wody, naturalne zatoki i starożytną historię, podróżując z innymi gejami podróżnikami, a także z gejowską załogą.

Daty wyjazdu

Zadzwoń do naszych ekspertów ds. podróży:

+44 2071571570
Gay Group Trip: Nude Sailing Lefkas, Parga i Corfu

Podział wycieczki grupowej

port-528502_1920 (1)
Dzień 1: Lefkas
Wejście na pokład rozpoczyna się o godzinie 5:XNUMX w mieście Lefkas. Zostaniesz przywitany i zabrany na pokład przez swojego kapitana będącego gejem. Rozpocznij swój gejowski rejs nago od drinka powitalnego i rozgość się w swojej kabinie.
parga-1163343_1920
Dzień 2: Sywota
Nasza podróż trwa nadal, płynąc dalej do Syvota, na południowym wybrzeżu Lefkas. Syvota to piękna wieś, wyposażona w ustronną zatokę, w której zatrzymamy się na noc.
popołudnie-1389669_1920 (1)
Dzień 3: Preweza
Ciesz się wypoczynkiem na łodzi podczas rejsu wzdłuż wschodniego wybrzeża Lefkas do Prewezy. Ten dobrze znany cel żeglarski jest kolejnym przystankiem na naszej gejowskiej wyprawie nago.
parga-3277546_1920
Dzień 4: Parga
Dzisiejszym celem jest malownicze miasteczko Parga. Położony w małej zatoce nad Morzem Jońskim, spójrz w górę, aby zobaczyć wzgórza pokryte domami w żywych kolorach. Jeśli szukasz panoramicznego widoku na zatokę, wejdź w górę do Zamku Weneckiego. Będziesz miał także okazję wypocząć na pięknych plażach, zanim udamy się na nocleg.
plaża-1762057_1920 (2)
Dzień 5: Paxoi
Dziś odwiedzimy najmniejszą grupę wysp w regionie, Paxoi. Zanim dotrzemy do miejsca zacumowania w miasteczku Laka, odwiedzimy słynne błękitne jaskinie Paxoi.
santiago-of-compostela-1772640_1920
Dzień 6: Plataria
Płynąc w kierunku Grecji kontynentalnej, zatrzymamy się na lunch w kolejnej zatoce. Dziś na noc zatrzymamy się w nadmorskiej wiosce Plataria.
grecja-1370502_1920
Dzień 7: Korfu
Ostatniego pełnego dnia naszego rejsu odwiedzimy stolicę Korfu, miasto Korfu. Poznaj ruiny starożytnych weneckich budynków, które zostały zniszczone przez trzęsienie ziemi na starym mieście Korfu.
beach-682085_1920
Dzień 8: Wyjazd
Nasza gejowska żeglarska wyprawa nago dobiega końca dzisiaj, kiedy przygotowujesz się do zejścia ze statku.
Zadzwoń do naszych ekspertów ds. podróży
+44 2071571570
Informacja uzupełniająca

Będziesz żeglować w wielkim stylu na Lord of the Glens, wspaniałym szkockim statku wycieczkowym. To elegancki jacht morski, który może pływać po Kanale Kaledońskim, ale także po Atlantyku. Będzie to wycieczka wyłącznie dla osób LGBT dla nie więcej niż 54 gości. Spodziewaj się szkockiego śniadania każdego ranka i wieczornej rozrywki.

Co dalej?

Aby rozpocząć, prześlij zapytanie, a jeden z naszych ekspertów skontaktuje się z Tobą w ciągu najbliższych 24 godzin, aby omówić Twoje wymagania. Wszystkie ceny na naszej stronie nie obejmują lotów, ale oczywiście możemy je dla Ciebie zorganizować.

Co mówią nasi klienci
  • Anthony S.

Gwiazdy Świadectwa

Gwiezdna obsługa. Produkty gwiazd. Gwiezdni ludzie i robi się o wiele lepiej, kiedy podnosisz telefon i dzwonisz.

• John

Super zorientowana na klienta usługa. Od pierwszego kontaktu miałem ciepłą, wydajną, przyjazną i elastyczną obsługę.

• Tiberiu

Gwiazdy Świadectwa

Jestem przekonany do dawania Out Of Office recenzja na 5 gwiazdek! Bez wątpienia są jednymi z liderów w tej przestrzeni.