Unikaj tego hotelu, jeśli mówisz po angielsku.
Nie wiem, od czego zacząć. Zarezerwowaliśmy Subur na dwa tygodnie od 14 września. Po przeczytaniu recenzji zdecydowaliśmy się na podwyższenie standardu do pokoi z balkonem. Wysłałem e-mail do hotelu z dużym wyprzedzeniem, aby upewnić się, że otrzymaliśmy pokoje w dniu przyjazdu. Cóż, tutaj zaczęły się problemy, w naszej grupie było 4, więc wszyscy się zameldowali i znaleźli nasze pokoje. Dostaliśmy pokój 109. Jedno słowo określające ten pokój to PODŁE. Farba spływająca ze ścian prawie nie ma miejsca między łóżkiem, aby poruszać się po najmniejszej łazience, nawet wanna została pomalowana łuszczącym się połyskiem. To było szokujące. Nie narzekamy, myśleliśmy, że to już nigdy więcej, ale cieszmy się wakacjami. Po podróży poszliśmy coś zjeść i odpocząć. Po powrocie do hotelu poszliśmy do pokoju moich rodziców na 3 piętrze, pokój był jasny i przestronny i o wiele ładniejszy niż nasz, więc zdecydowałem się porozmawiać z recepcją, ponieważ pobierali od nas 20.00 € za noc za pokój o podwyższonym standardzie pokój. Dobrze to jest gdzie to zaostrza masywnie downhill. Poszedłem do recepcji, aby zapytać o inny pokój, może nie najlepszy pomysł, ponieważ miałem do czynienia z najbardziej niegrzecznym recepcjonistą, jakiego kiedykolwiek spotkałem. Wyjaśniłem, że pokój był za mały na 2 tygodnie dla mnie i mojego męża i naprawdę nie był wart dodatkowych 20.00 euro za noc, które płaciłem.
Dostałem na to agresywne NIE i machnięcie ręką, żebym wyszedł, ponieważ nie była już zainteresowana rozmową ze mną, więc zapytałem, dlaczego nie i jeszcze raz machanie ręką przed moją twarzą, żeby mi powiedzieć wyjść, do tego czasu mój temperament się podniósł i byłem bardziej zawstydzony i zszokowany chamstwem recepcjonistki, więc zapytałem, czy tak rozmawiasz ze swoimi gośćmi w tym hotelu, po raz kolejny zostałem całkowicie zignorowany. Nigdy nie byłem tak zawstydzony i zły z powodu niegrzeczności, postanowiłem porozmawiać z recepcjonistką, która nas zameldowała, zapytałem, czy w ten sposób ta dama rozmawia ze wszystkimi, po prostu szokuje głową ze wstydu, powiedział, że spróbuje zmienić nasze pokój, ale może to potrwać kilka dni. Zostawiłem to tam i powiedziałem mu, że będę musiał porozmawiać z kierownictwem na temat jej zachowania. Po powrocie do mojego pokoju zdecydowałem się porozmawiać z Jet2, który był całkowicie genialny i zaproponował natychmiastowe przeniesienie nas, odmówiłem, ponieważ byłem tylko ja i mój mąż, a to pozostawiłoby moich rodziców w piekle. Rozmowa z kierownikiem domu trwała do 17-go, co za strata czasu. Recepcjonistka znalazła świadka naszej kłótni, którego nawet tam nie było, podczas gdy była tak rażąco niegrzeczna. Ta pani była Hiszpanką (bez niespodzianki), co mi mówi, że zrobiłem źle i muszę się ukryć), kiedy przeszedłem przez wszystko z kierownikiem domu, w ogóle nie była zainteresowana, powiedziano jej już z jednej strony historii i właśnie w to zamierzała uwierzyć, kiedy zapytałem, czy widziała CCTV, powiedziała, że nie musi i nie ma pozwolenia, tylko policja. Nigdy wcześniej tego nie słyszałem, ale kim ja jestem, żeby pytać. Przenieśliśmy pokoje po 3 dniach, ale co za okropny początek naszych wakacji, tylko dlatego, że nie jesteś zadowolony ze swojego standardu pokoju. W pubie/restauracji niewiele lepiej było nigdy nie sprzątać stolików, więc kiedy sami je czyścicie, zostajecie okrzyknięci. Dobrze opróżnij stoły, aby Twoi klienci mogli usiąść i zjeść. W sumie naprawdę źle zarządzany hotel, w Sitges jest o wiele ładniejszych hoteli z niższą liczbą gwiazdek. Unikaj, jeśli chcesz zaniedbany hotel. Muszę powiedzieć, że sprzątaczki w hotelu są wspaniałe. Nasz pokój w końcu był zawsze bez skazy. To jedyna dobra rzecz, jaką mogę powiedzieć o tym hotelu.
Wiem, że czekam na sarkastyczną odpowiedź ze strony kierownictwa, ponieważ wydaje się, że to wszystko, co robią.
Oto odpowiedź hotelu, całkowicie szokująca. Szanowny Panie Stefanie, Dziękujemy za podzielenie się opinią na temat ostatniej wizyty w naszym hotelu. Nie zamierzamy być sarkastyczni, ponieważ wszelkie uwagi naszych klientów traktujemy bardzo poważnie.